☆★☃عشق و خنده☃★☆
☆★☃عشق و خنده☃★☆

❤ しѺ√乇 ❤


مطالب عاشقانه و گریه دار و عکسهای بسیار زیبا

 

هیچکس با من نیست !...مانده ام تا به چه اندیشه کنم...مانده ام در قفس تنهایی...در قفس میخوانم... چه غریبانه شبی ست... شب تنهایی من!...

به پیش روی من تا چشم یاری می کند دریــــــــــاست. چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست. در این ساحل که من افتاده ام خاموش غمم دریــــــــــا دلــــــــــم تنهــــــــــــــــاست

عاقبت باید رفت .

عاقبت باید گفت.

با لبی شاد و دلی غرفه به خون که خدا حافظ تو. گر چه سخت است پس از رفتن تو خو نمودن به غم تنهایی.

عاقبت باید رفت ... عاقبت باید گفت....با لبی شاد و دلی غرقه به خون....

که خدا حافظ تو.




از کسی که دلش گرفته ....نپرسید چرا ،..... ؟
آدم ها وقتی نمی توانند دلیل ِ ناراحتی ـِشان را بیان کنند ....
دلشان می گیرد....

 
 


خداحافظ....

روزای دلخوشی بی تو سر اومده ** تو نیستیو من پیرم در اومده
پیرم دراومده
روزای دلخوشی بی تو سر اومده **تو نیستیو من پیرم در اومده
پیرم در اومده
من دورم از تو و این غصه کم که نیست **هی گریه میکنم دست خودم که نیست
دست خودم که نیست
هی فکر میکنم به چشمهای تو ** هیچوقت نمیرسه هیچکی به پای تو
هیچکی به پای تو
روزای دلخوشی بی تو سر اومده ** روزای دلخوشی بی تو سر اومده
تو نیستیو من پیرم در اومده
پیرم در اوده
خداحافظ رفیق خوب دیروزم
دیگه خوشبخت خوشبختی به پای من نمیسوزی
خداحافظ تو که میری از این قربت ** حلالم کن اگه بد بودم این مدت
اگه بد بودم این مدت
خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی
خداحافظ که از اول تو هم یک اشتباه بودی
خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی**خداحافظ که از اول تو هم یه اشتباه بودی
اشتباه بودی
حلالت میکنم هر چی ازم داری
حلالت میکنم هر چی ازم داری
یه دنیا را به این دستا بدهکاری
یه دنیا را به این دستا بدهکاری
حلالت میکنم دنیای دیروزم **حلالت میکنم هر چند میسوزم
حلالت میکنم هر چند میسوزم
خداحافظ به این زودی بدون من تو نابودی
خداحافظ که از اول تو هم یک اشتباه بودی
 



  ، love



ای خدا ازت خسته شدم
خدای بسه این همه دوری، بسه این همه قهر ، بسه این همه سكوت
خدایا من سكوتت و دوست ندارمچرا طغیان نمیكنی؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا از اون عرشت نمیای به فرش من تا دردمو بفهمی؟؟؟؟؟
خدایا بسه این همه امتحان ، كم آوردم
بسه این همه عذاب تنبیه شدم
خدایا دلم برات تنگ شده ، دلم برا اون موقع هایی كه خوب بودی تنگ شده
خسته شدم از بس ازت بدی دیدم
خدایا ، ای بی انصاف هر چی باشم بنده توام
چرا با نبودنت این همه زجرم میدی؟؟؟؟؟
خدایا :
دلم یذره خدا میخواد
دلم یذره بغل تورو میخواد
دلم یه ذره دستای تورو میخواد
دلم یه ذره صدات و میخواد
خدایا !
من دلم برات تنگ شده چرا نمیفهمی
 
خوش به حالت فاحشه...!!
از همان ابتدا می دانی از تو چه می خواهند،
خوش به حالت که کسی
تو را با حرفهای عاشقانه خام نمی کند،
خوش به حالت که می دانی
آدم های کنارت لحظه ای هستند و با طلوع خورشید
ترکت می کنند...
خوش به حالت که هیچ گاه انتظارشان را نمی کشی و
می دانی برای
شب دیگرشان فاحشه ی دیگر را در آغوش دارند.
من فاحشه نیستم،هیچ کدام از اینها را نمی دانستم
شاید برای همین
معشوق من هم در آغوش تو می
خ
وابد...!

 
خداوندا ، جای سوره ای به نام "عشق" در قرآن تو خالیست ، که اینگونه آغاز شود :

و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت


 
 



 

دوباره بارید از آسمون شهر برف

زوده ولی پاییز نیومده در رفت

میان پایین از بالا دونه های برف

الهی شکر همه چی روبراهه مرد

همون که روزی بود اونقدی که روزی بود

راضی بود بسش بود دنیا توی دستش بود

زیر پاش لغزش شد ، دنیاش بی ارزش شد

طرد شد ، سرد شد توی مشکل غرق شد

شدش یه مرده مرده بین زنده ها

 همیشه تک و تنها دور از اجتماع

دیر اومد و زود رفت غرورشو خورد کرد

 امروز و فرداهاش از دیروزش پوچ تر

تکوندم شونه هامو اشک روی گونه هامو

واسادم رو جفت پاهامو زیر پرچم خدام

کندن قله رو همه این آدمای مسخره

حتی شهرم پر تنش هر روزش یه جور  مسئله

همینه ساز زندگی و غم

با مسیر تارش میمونه با من با پای پیاده

 

یه نگا بنداز توی شب چراغا روشنن توی شهر

همه چی قشنگه اما از این بالا مث بارون و زیر چتر

حس شاعرانه ندارم اصلا" یک از خودم دو از این آدما خستم

 

که قفل میشن رو شعرای Freaky فروغ و

 

تلخی حقیقت و شیرینی دروغ

همه گمن و یه جوری نقشن

یا بکنن یا تو فاز پایین و پرچم

یه سری تو همین رنگا می میرن و

یه سری تو نخ جیب و نتیجه چند چند

حرفام نقده  نسیه نی

تو گوش خریدار بیار من مسیرو غیر

تنها باش چون واست مفیده

مث من یکی که سایه اش سفیده

 

همینه ساز زندگی و غم با مسیر تارش

میمونه با من با پای پیاده

 

 


نظرات شما عزیزان:

عشق معین
ساعت13:44---16 دی 1391
هرکی تو رو ازم گرف الهی بیچاره بشه
روز قیامت که رسید مجرم و آواره بشه
به آب و آتیش می زنم فکرت نمیره از سرم
می خوام فراموشت کنم
اما بازم عاشق ترم
طفلی دل عاشق من نشد تو رو نگه داره
فقط یادم میاد نوشت چشماتو خیلی دوست داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


♀★•★♥lOvE♥★•★♀سلام گیتی هستم متولد دیم خونم تو تهرانه☃ اينجاهمه چي درهمه.............. اوميدوارم كه از وبم خووووووووووووووووشتون بياد.من اينجا بي طرفم يعني مطالب وبم فقط محض خندس . هركي هم بخوادباهاش تبادل لينك ميكنم. لطفااگه تبلیغاتیااومدن توسایتم که تبلیغات کنن بایدبگم ازهمون راهی که اومدن ازهمون راهم برگردن وبیخودنظرنزارن چونکه نخونده پاکشون میکنم افتادحالااااااااااااااااااااا واينكه ديگه نظريادتون نره اگه بياين وازخودتون ردپايي نزارين من ميدونم شما.★☆ وامادرمورد مطالب سايتم اين مطالباكه قابلي ندارندولي هركه آنهارو ور دارد خدااو را ور دارد....... راستی یادم رفت بگم اینوهم بدونیدکه ایمل واسم نزاریدفقط وفقط اسم وب سایتتونوبزارید اوکی ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ ________________@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _@@@@@@@@@@@@__ _______________________ ________@@@__________ ______@@___@@_______ _____@@_____@@______ ____@@_______@@_____ ___@@_________@@____ ___@@_________@@____ ____@@_______@@_____ _____@@_____@@______ ______@@___@@_______ ________@@@__________ _______________________ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ___@@@_______@@@___ ____@@@_____@@@____ _____@@@___@@@_____ _______@@@@@________ _______@@@@@________ _______________________ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____ ______________@@@____ ______________@@@____ ____@@@@@@@@@____ ____@@@@@@@@@____


 

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و خنده و آدرس giti13.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ضد دختر
ஐღهرچی بخوای ஐღ
بزرگترین پاتوق پارسی زبانان
بنفشه
دنیای ابی
bodo bia
اینجا همه چی در همه...
شیدایی
انگورچینی شب
نوشته های من
love
عشق و جنون
دانلود مسابقات رقص TV Persia1
بیا تو حالشو ببر
متن های ادبی و زیبا
سایت تفریحی آخاله
اخبار هنرمندان
ردیاب خودرو

 

 

تشکر
شعر قشنگ خداحافظ
★این شعر واقعا ارزش خوندن داره....★
یادته؟
وای!!!!فک کن.....
هندوانه دااااااغ
●••▪·دوستان این داستان کوتاه رو از دست ندید.بعد خوندن شرط میبندم آه میکشی▪••●
♥ஜفقط یه ایرانی میتونه♥ஜ
صد رحمت به عباسعلی
ایرانی بمان ای هموطن..
قضاوت مرررررردم
عشق یه چیزی مثل کشکو دوغه
بوووووووووووووووووومب خنده
خنده بازار داغ اخخخخر هفته
دیکشنری فارسی به فارسی$
ماه مبارک رمضان همراه با خنده
تست روان شناسی
جفنگ گویی
تا حالا دقت کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خنده بازار
مشکلی هست؟
تا حالا از جلو به ماشینا نیگا کردین !؟ این شکلی اند !
نام های عجیب
عکس عروس
چجوری بگم دوست دارم
هاهاهاه
واقعا ادم گریش میگیره.حتما بخونینش...
بغض دل من
نام ها
فال دانشجویی
فال عطسه
مسلمان
فال
سربازی خانم ها
فرکانس شبکه های ماهواره ای
کد تقلبGTA
رندی اورتون
جان سینا
خود ارایی
مزیت دخترها به پس
آنتی پسر2
آنتی پسر
داستان های طولانی ولی زیبا
LOVE
ادب آموزی
عاشقانه
نگاه
مطالب عاشقانه و گریه دار و عکسهای بسیار زیبا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 241
بازدید دیروز : 54
بازدید هفته : 700
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 186515
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 38
تعداد آنلاین : 1



انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس